Здравейте,
колата ми е Opel Astra G 1.8 v16, а газовият инжекцион ми е Koltec-necam. При кратки пътища няма проблеми, всичко е идеално, но кача ли се на магистралата след 100-тия километър започва да прави проблеми - автоматично ми превключва на бензин и аз трябва на всеки 10-15 минути да спирам и наново да я паля. (По принцип при палене компютърът автоматично превключва от бензин на газ по зададена температура на компютъра).
И това ви казвам само на дълъг път при каране 130-140 на магистралата. Забелязал съм, че повечето пъти превключва на някакво нагорнище, когато се опитам да изпреваря или просто подам леко газ.
Извадих маркуча където влиза газ в разпределителя и видях, че цедката е чиста и нямаше нищо по нея. Не се навих да го разглобя, защото не знам как и мисля, че е чист. Като си сложих всичко обратно, запалих колата и махнах вакуумния маркуч на изпарителя... не миришеше на газ. След това реших да направя диагностика на ГИ и ми показа това:
Code 21 TPS-signal to high.(TPS = Throttle Position Sensor)
Какво означава и трябва ли да правя нещо или да не пипам нищо.
Какво е това ограденото в червено кръгче.. Развих го и имаше дупка надолу. Извинявам се за тъпия въпрос, но наистина си нямам идея за какво е
колата ми е Opel Astra G 1.8 v16, а газовият инжекцион ми е Koltec-necam. При кратки пътища няма проблеми, всичко е идеално, но кача ли се на магистралата след 100-тия километър започва да прави проблеми - автоматично ми превключва на бензин и аз трябва на всеки 10-15 минути да спирам и наново да я паля. (По принцип при палене компютърът автоматично превключва от бензин на газ по зададена температура на компютъра).
И това ви казвам само на дълъг път при каране 130-140 на магистралата. Забелязал съм, че повечето пъти превключва на някакво нагорнище, когато се опитам да изпреваря или просто подам леко газ.
Извадих маркуча където влиза газ в разпределителя и видях, че цедката е чиста и нямаше нищо по нея. Не се навих да го разглобя, защото не знам как и мисля, че е чист. Като си сложих всичко обратно, запалих колата и махнах вакуумния маркуч на изпарителя... не миришеше на газ. След това реших да направя диагностика на ГИ и ми показа това:
Code 21 TPS-signal to high.(TPS = Throttle Position Sensor)
Какво означава и трябва ли да правя нещо или да не пипам нищо.
Какво е това ограденото в червено кръгче.. Развих го и имаше дупка надолу. Извинявам се за тъпия въпрос, но наистина си нямам идея за какво е