Koltec-necam Колтек газов инжекцион LPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koltec-necam Колтек газов инжекцион LPG

Колтек газов инжекцион LPG Koltec-necam газова КОЛТЕК АГУ КОЛТЕК


You are not connected. Please login or register

Проблем със стъпков мотор

3 posters

Go down  Съобщение [Страница 1 от 1]

1Проблем със стъпков мотор Empty Проблем със стъпков мотор Чет Юли 14, 2011 9:10 am

slepiq



Колеги имам ВЕКТРА Б 1,8 16 с газова уредба Колтек VG 392.Проблема беще пали на бензин и работи нормално ,при самото превключване на газ изгасва и после много трудно пали на бензин.От прочетеното във форума стигнах до извода че проблема е в стъпковото моторче.На мястото на оригиналното моторче поставих стъпков мотор от ВЕКТРА А 1,6 mi монтирах го и вече месец колата работи без проблем.

2Проблем със стъпков мотор Empty Re: Проблем със стъпков мотор Чет Юли 14, 2011 11:53 pm

hitsov



Здравей,

Радвам се че си се справил с проблема си. Можеш ли да кажеш part number на новото стъпково моторче и за колко го взе.

Поздрави,
Ивайло

slepiq



hitsov написа:Здравей,

Радвам се че си се справил с проблема си. Можеш ли да кажеш part number на новото стъпково моторче и за колко го взе.

Поздрави,
Ивайло
Стъпковото моторче е втора употреба ,взех го от морга за 15лева

vgc



Здравейте,
Имам дребен проблем и той се изразява в това че ми се налага принудително да поддържам над 1500 оборота при минаване от бензин на газ защото иначе колата угасва. Притесняваме и леко закъсняващата реакция по компенсиране на оборотите при включен климатик (компресора работи импулсно 20 секунди изстудява и после 20 секунди почива). Иначе всичко друго си е наред с моят Koltec VG392 - на празен ход на място поддържа 750 оборота без проблем, равномерна мощност има при всички обороти, единствено началното минаване към газ е проблемно. Интересува ме как да направя и евентуален "ресет" на газовият компютър и ако това не помогне, дали имате друга идея за потенциални причини?

hitsov



Здравей,

Компютъра на Колтек-а се ресетва като махнеш акумулатора за няколко секунди. След това обаче покарай 10-тина километра първо на бензин, за да се обучи бензиновото еку, и чак след това обърни на газ, за да се обучи и газовото еку.
Ако наистина само обръщането от бензин на газ ти е проблем, в емулатора на инжекторите има един тример, който регулира времето за което двете горива се застъпват при смяната. Ако е много малко, може да оставаш за момент без гориво, ако е прекалено много, може да се окажеш с две горива едновременно. Поиграй си с него не е сложно.
Успех!

Ивайло Хицов

vgc



Благодаря много за инфото. Хич обаче ме няма с електрониката и не смея да пипам по ECU-то за да експериментирам с този тример. По лесно ще ми е просто да поддържам по-високи обороти по време на превключването. След това по време на шофиране нямам други проблеми със самата газова и ако проблемчето не ескалира това дребно неудобсттво се преглъща без проблем. За всеки случай ще ресетна и компа така че да си мине един цикъл на самообучение.

Sponsored content



Върнете се в началото  Съобщение [Страница 1 от 1]

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите