Koltec-necam Колтек газов инжекцион LPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koltec-necam Колтек газов инжекцион LPG

Колтек газов инжекцион LPG Koltec-necam газова КОЛТЕК АГУ КОЛТЕК


You are not connected. Please login or register

Проблем с фабрична уредба Колтек - РЕШЕН

Go down  Съобщение [Страница 1 от 1]

jtboev



Здравейте,
Имам следния проблем с фабрична метанова уредба Koltec Nekam Mega EGI:
Колата се пали и превключва на газ нормално, но след около15 минути изгасва в движение и трябва да се запали на бензин (пробвал съм като изгасне да я паля в режим на газ, но пали много трудно и щом прехвърли от бензин веднага изгасва - в купето замирисва силно на газ). После след като съм запалил на бензин ако покарам няколко километра, изгася колата за около една две минути и след това запаля и прехвърля на газ може да се кара без проблеми. По мои наблюдения проблема става по-често след каране в режим на принудителен празен ход (ако колата не изгасне след това - то оборотите се разколебават до 400-500). Когато се спускам в режим ППХ и превключа на газ се чува свистене на газ при натискане на педала на газта, но колата забива а не ускорява. Грешки по OBDII няма записани.
Бях чел по чужди форуми (този форум сега го открих), че при подобни проблеми се почиства дистрибутора, проверява се редуктора и наляганията, а също така се гледа ламбда сондата.
Аз си закупих ремонтен комплект за дистрибутора (о-пръстени, мембрана и пружинка), отворих го и го ревизирах, но проблема си остана (той и не беше замърсен).
Проверих филтъра след бутилките - не е запушен (всъщност не успях да го развия, но отворих дренажния му отвор и беше чисто).
Остава ми да проверя наляганията защото поставих филтър след редуктора (според мен не е там проблема, защото нямаше да работи изобщо на газ при грешни налягания) , и да сменя ламбда сондата (която е оригиналната, а колата е на 160к км и може да е свършила).
Имал ли е някой подобен проблем с такава система и как го е решил?
Ходих в няколко сервиза за газови уредби в София и околностите, но всички само гледат с ръце в джобовете и никой не иска дори да се пробва да отстрани проблема.
Колата е Волво S60 Bi-Fuel (CNG), купих я преди месец. Колега от волво форума препоръча да се избягва Мото Пфое понеже не разбират от газови системи (не продават и не обслужват такива коли) и само ще стане по-зле за много пари и нерви (той си е изпатил при тях).
Моля всеки, който може да помага.
Благодаря на всички.



Последната промяна е направена от jtboev на Чет Ное 14, 2013 12:35 pm; мнението е било променяно общо 1 път

jtboev



След смяна на ламбда сонда колата продължи да гасне на газ.
Проблема с колата ми беше решен при Янис от гр. Септември.
Поздрави.

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 1 от 1]

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите