Колеги здравейте!
Вече доста се изнервих и не мога да намеря решението сам.
Проблема е че колата не държи принудителен празен ход.
Вързал съм се с уред на ламбдата и с един светодиод и съпротивление на клапана на принудителният.
Когато пусна газта и държа обороти(дори и над 4000) клапана цъква за момемт и пак си отваря. Ламбдата е супер богата - над 700-900мили волта. Измерих ТПС-а 0.87 - 2.53 килоома, пък и той е и на бензина и щеше да даде грешка. На бензин имам принудителен празен ход. Веднага щом пусна газта ламбдата е 0-личка.
Измерих МАП-а 1.3-1.6 волта на празни обороти в зависимост дали съм пуснал фарове. Като пусна климата за момент отива и до 2.15в. С педал до дупка и при ускорение - 4.5в. При спиране с двигател 0.3-0.6в.
Релето се опитва да спре клапана дори на припомпване на газта цъка но съвсем за кратко. Ако я пусна по по-продължителен баир надолу пак прецъква, не е ритмично - един път през 5 сек друг път през 2сек. Вече почвам да се съмнявам в ЕКУ-то.
Други симптоми на колата са че гори доста особено градко качва 20/100 отма с нормално каране. Влиза в ламбда контрол на ниски обороти, но като цяло ако е сменен режима преди това държи богата смес 5-6 секунди и после почва да клати ламбдата.
В другите режими си клати ламбда и то доста добре. При леки ускорения (1/3 педал) дори не излиза от ламбда контрол.
Разпределителя мисля че е много добре почистен, и наляганията на изпарителя съм ги настройвал с доста готин манометър в който нямам съмнения.
Всякъкви съвети и идеи са добре дошли.
Вече доста се изнервих и не мога да намеря решението сам.
Проблема е че колата не държи принудителен празен ход.
Вързал съм се с уред на ламбдата и с един светодиод и съпротивление на клапана на принудителният.
Когато пусна газта и държа обороти(дори и над 4000) клапана цъква за момемт и пак си отваря. Ламбдата е супер богата - над 700-900мили волта. Измерих ТПС-а 0.87 - 2.53 килоома, пък и той е и на бензина и щеше да даде грешка. На бензин имам принудителен празен ход. Веднага щом пусна газта ламбдата е 0-личка.
Измерих МАП-а 1.3-1.6 волта на празни обороти в зависимост дали съм пуснал фарове. Като пусна климата за момент отива и до 2.15в. С педал до дупка и при ускорение - 4.5в. При спиране с двигател 0.3-0.6в.
Релето се опитва да спре клапана дори на припомпване на газта цъка но съвсем за кратко. Ако я пусна по по-продължителен баир надолу пак прецъква, не е ритмично - един път през 5 сек друг път през 2сек. Вече почвам да се съмнявам в ЕКУ-то.
Други симптоми на колата са че гори доста особено градко качва 20/100 отма с нормално каране. Влиза в ламбда контрол на ниски обороти, но като цяло ако е сменен режима преди това държи богата смес 5-6 секунди и после почва да клати ламбдата.
В другите режими си клати ламбда и то доста добре. При леки ускорения (1/3 педал) дори не излиза от ламбда контрол.
Разпределителя мисля че е много добре почистен, и наляганията на изпарителя съм ги настройвал с доста готин манометър в който нямам съмнения.
Всякъкви съвети и идеи са добре дошли.