За да работи тази газова уретба трябват 3 неща.
1. Чист разпределител.
2. Работещ изпарител (разбирайте мембрани)
3. Добре настроени налягания.
Понеже всички газаджии в България са или най добрите за България и региона, или просто най добрите в света, те не могат да се справят с настройката на 2 налягания. За това се налага да ги настройваме ние.
За целта ни трябва МНОГО точен манометър. Едното налягане е 1.4-1.5 бара, а другото 0.96-0.97бар. Този манометър аз си го купих за 16лв от един магазин в надежда. Стига се изключително трудно ако нямате ГПС, аз тогава нямах, а хората го доставят за 4лв в рамките на София. сайт: http://www.pnevmotechnica.com/
Моят манометър е до 1.6бар, клас на точност 2.5.
Тази точка сте я изпълнили. Сега ви трябват маркучи и щуцери.
Щуцерът е М8. Понеже не ми се разправяше да търся направо си разпробих един болт.
Сега на изпарителя има 2 места където да се боднете да мерите високото налягане. Затворени са с капачка със шестостен. Използвате това което ви е по лесно достъпно.
За ниското налягане има същата такава пробка на разпределителя. Ако не можете да стигнете до нея(както аз не можех), си направете удължител на маркуча към разпределителя и си пробийте малка дупчица в него, където да завиете щуцера.
КАК СЕ МЕРЯТ НАЛЯГАНИЯТА???
ЕТО КАК:
1. започвате от високото налягане.
2. вадите вакуумният маркуч и го запушвате, така че двигателят да не смучи въздух от там.
3. палите автомобила и го оставяте да се стабилизират оборотите.
4. Настройвате високото налягане (това което се мери на изпарителя) въртейки шестостена намиращ се на противоположната страна на вакуума. Направете го 1.45бар. Гасите и затвяряте пробката.
5. Връзвате се на ниското налягане (или на маркуча към разпределителя или на самият него)
6. Отново палите и чакате да се стабилизират оборотите. (отново със изваден вакуум и запушен към двигателя)
7. настройвате ниското налягане въртейки шестостена ОТКЪМ страната на вакуума. Правите го 0.965бар-а. Е няма да можете ама гледайте да е някъде там.
8. Затваряте всичко, връзвате вакуума и си свиркате.
УСПЕХ!!!
Симптоми на лоши налягания.
Спъва се в някъкви обороти после тръгва пак, обръща на бензин, ако сте замасили сивото кабелче зад ключа към маса докато карате влиза мудно в ламбда контрол ако изобщо влезе някога.
1. Чист разпределител.
2. Работещ изпарител (разбирайте мембрани)
3. Добре настроени налягания.
Понеже всички газаджии в България са или най добрите за България и региона, или просто най добрите в света, те не могат да се справят с настройката на 2 налягания. За това се налага да ги настройваме ние.
За целта ни трябва МНОГО точен манометър. Едното налягане е 1.4-1.5 бара, а другото 0.96-0.97бар. Този манометър аз си го купих за 16лв от един магазин в надежда. Стига се изключително трудно ако нямате ГПС, аз тогава нямах, а хората го доставят за 4лв в рамките на София. сайт: http://www.pnevmotechnica.com/
Моят манометър е до 1.6бар, клас на точност 2.5.
Тази точка сте я изпълнили. Сега ви трябват маркучи и щуцери.
Щуцерът е М8. Понеже не ми се разправяше да търся направо си разпробих един болт.
Сега на изпарителя има 2 места където да се боднете да мерите високото налягане. Затворени са с капачка със шестостен. Използвате това което ви е по лесно достъпно.
За ниското налягане има същата такава пробка на разпределителя. Ако не можете да стигнете до нея(както аз не можех), си направете удължител на маркуча към разпределителя и си пробийте малка дупчица в него, където да завиете щуцера.
КАК СЕ МЕРЯТ НАЛЯГАНИЯТА???
ЕТО КАК:
1. започвате от високото налягане.
2. вадите вакуумният маркуч и го запушвате, така че двигателят да не смучи въздух от там.
3. палите автомобила и го оставяте да се стабилизират оборотите.
4. Настройвате високото налягане (това което се мери на изпарителя) въртейки шестостена намиращ се на противоположната страна на вакуума. Направете го 1.45бар. Гасите и затвяряте пробката.
5. Връзвате се на ниското налягане (или на маркуча към разпределителя или на самият него)
6. Отново палите и чакате да се стабилизират оборотите. (отново със изваден вакуум и запушен към двигателя)
7. настройвате ниското налягане въртейки шестостена ОТКЪМ страната на вакуума. Правите го 0.965бар-а. Е няма да можете ама гледайте да е някъде там.
8. Затваряте всичко, връзвате вакуума и си свиркате.
УСПЕХ!!!
Симптоми на лоши налягания.
Спъва се в някъкви обороти после тръгва пак, обръща на бензин, ако сте замасили сивото кабелче зад ключа към маса докато карате влиза мудно в ламбда контрол ако изобщо влезе някога.