Koltec-necam Колтек газов инжекцион LPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koltec-necam Колтек газов инжекцион LPG

Колтек газов инжекцион LPG Koltec-necam газова КОЛТЕК АГУ КОЛТЕК


You are not connected. Please login or register

Регулиране на наляганията.

+8
hallidon
St3althX
plamenio
Milmom
Kuzmanov
bmw-fan
ianeka81
hitsov
12 posters

Иди на страница : 1, 2  Next

Go down  Съобщение [Страница 1 от 2]

1Регулиране на наляганията. Empty Регулиране на наляганията. Чет Юли 23, 2009 11:17 am

hitsov



За да работи тази газова уретба трябват 3 неща.
1. Чист разпределител.
2. Работещ изпарител (разбирайте мембрани)
3. Добре настроени налягания.
Понеже всички газаджии в България са или най добрите за България и региона, или просто най добрите в света, те не могат да се справят с настройката на 2 налягания. За това се налага да ги настройваме ние.
За целта ни трябва МНОГО точен манометър. Едното налягане е 1.4-1.5 бара, а другото 0.96-0.97бар. Този манометър аз си го купих за 16лв от един магазин в надежда. Стига се изключително трудно ако нямате ГПС, аз тогава нямах, а хората го доставят за 4лв в рамките на София. сайт: http://www.pnevmotechnica.com/
Моят манометър е до 1.6бар, клас на точност 2.5.
Тази точка сте я изпълнили. Сега ви трябват маркучи и щуцери.
Щуцерът е М8. Понеже не ми се разправяше да търся направо си разпробих един болтWink.
Сега на изпарителя има 2 места където да се боднете да мерите високото налягане. Затворени са с капачка със шестостен. Използвате това което ви е по лесно достъпно.
За ниското налягане има същата такава пробка на разпределителя. Ако не можете да стигнете до нея(както аз не можех), си направете удължител на маркуча към разпределителя и си пробийте малка дупчица в него, където да завиете щуцера.
КАК СЕ МЕРЯТ НАЛЯГАНИЯТА???
ЕТО КАК:
1. започвате от високото налягане.
2. вадите вакуумният маркуч и го запушвате, така че двигателят да не смучи въздух от там.
3. палите автомобила и го оставяте да се стабилизират оборотите.
4. Настройвате високото налягане (това което се мери на изпарителя) въртейки шестостена намиращ се на противоположната страна на вакуума. Направете го 1.45бар. Гасите и затвяряте пробката.
5. Връзвате се на ниското налягане (или на маркуча към разпределителя или на самият него)
6. Отново палите и чакате да се стабилизират оборотите. (отново със изваден вакуум и запушен към двигателя)
7. настройвате ниското налягане въртейки шестостена ОТКЪМ страната на вакуума. Правите го 0.965бар-а. Е няма да можете ама гледайте да е някъде там.
8. Затваряте всичко, връзвате вакуума и си свиркате.
УСПЕХ!!!
Симптоми на лоши налягания.
Спъва се в някъкви обороти после тръгва пак, обръща на бензин, ако сте замасили сивото кабелче зад ключа към маса докато карате влиза мудно в ламбда контрол ако изобщо влезе някога.

ianeka81



при теб какъв беше проблема и имаше ли ефект след тези настройки.защото аз вече ходих при този майстор в септември нагласи ми уредбата но изкара само 2 седмици и пак старата песен на нов гас

hitsov



Ами симптома при мен беше брутално придърпване ако съм под 2200 оборота. Колата лашкаше брутално. Това го оправих на "слух" като въртях ниското налягане докато изчена (последвалата проверка с манометър показа че съм го оцелил), и после имаче едно спъване на около 5000 оборота след което се оправяше и си донабираше до 6000+. След проверка с манометър се оказа че високото налягане ми е било 1.2бара и след като го направих 1.45 спъването изчезна.
Успех!

4Регулиране на наляганията. Empty колтека Чет Сеп 03, 2009 3:23 pm

bmw-fan



здравейте на всички изстрадали колеги с колтек ,сега видях че има сайт за холандската гениалност Very Happy и бързам да се включа в темата.та и аз преди година ходех при янко и мембраните ми смени филтри милтри всичко изчисти и не съм имал проблеми оттогава евала на човека ,месец по късно почнаха да се появяват същите симптоми и след дълги размисли се оказа че газовия филтър се е наблъскал с мизерия само за месец,смених го и колата заспа.оттогава до сега вече 2 пъти разглобявам и редуктора и разпределителя самичък да ги чистя и 2-та пъти се оказва излишно . извода е веднъж профилактика и по-честа смяна на филтъра(1.50лв) и всичко е ок Exclamation Exclamation

Kuzmanov



Здравейте! Проблема ми е следния, надявам се да ми дадете съвет понеже наистина се оказва, че на много малко места се наемат да отремонтират този модел газови уредби. Значи когато е в ниски обороти, нямам никакав проблем, когато кача обороти изгасва, като във ниски обороти ми светва постоянно лампичката на копчето за промяна на горивото, на бензин постоянно свети индикатора за проблем с инжекциона точни стойности не мога да дам, защото нямам обортомер модела е VG 392, ако някой може да ме упъти какво да сменям или какво трябва да се настрои ще съм благодарен.

Kuzmanov



Днес отказа изцяло да въври на газ. ГАСНЕ.

hitsov



Обади се на Янис от град Септември. 100 процента няма да те върне и е страхотен като човек. Изслушва те и не се прави на интересен, а в същото време е МНОГО начетен. Човека очевидно разбира и от газови уредби и от компютри.
Когато аз се срещнах с него ми даде много ценни съвети и дори не пожела да ми вземе пари. Аз не мислех че има такива майстори в БГ. Също така разполага и с резервни части. Вместо да се вкарваш в някъкви филми и да сменяш неща дето са наред или пък да ходиш по пишман майстори се вдигни и отиди до човека.
Единствения Сервиз в България който се занимава с Холандския газовия инжекцион Колтек LPG Koltec-necam е този в град Септември човека е единствения който наистина разбира
за връзка Янис телефон 0878 601688 имейл: qnis3@abv.bg

Kuzmanov



Смятам да ви послушам. Благодаря за съвета.

9Регулиране на наляганията. Empty Грешка 45 Сря Дек 09, 2009 4:36 pm

Milmom



Имам Голф 3 101 к.с с газово Некам Мега от скоро неще да работи на ниски обороти или като изключиш от скорост оборотите падат до 200-300 и гасне или ако е загряла чак тогава се стабилизират направих теста и ми дава грешка 45


Code 12 No turning signal for the engine (Vaporiser whitout temperature sensor)
(older type >1995)
Code 13 No Lambda sondesignal (lambdasonde or wiring is damaged)
Code 14 Temperature sensor signal to high.
(Vaporiser whit temperature sensor)(newer type 1995>)
Code 15 Temperature sensor signal to low.
(Vaporiser whit temperature sensor)(newer type 1995>)
Code 21 TPS-signal to high.(TPS = Throttle Position Sensor)
Code 22 TPS-signal to low.
Code 33 MAP-sensor signal to high.
Code 34 MAP-sensor signal to low.
Code 43 Divider/regulator don’t working.
Code 45 Gas mixture to rich.(light bulb in switch is flashing by driving the car)

hitsov



Извади маркуча на вакуума от изпарителя. Ако от там излиза газ, то значи трябва да сменяш мембрани.

Milmom



Мерси за информацията ще пробвам.Само налягането ли се наглася след смяната на мембраните ?

Milmom



Проверих вакуума не излиза газ от него.Сега ще проверя наляганията

hitsov



Газта от вакуума го провери на запален двигател нали?
Сигурен ли си че само тези кодове дава еку-то? Мигва 3 пъти всеки код след това прави пауза и почва следващият.
По принцип както ми го описваш ми изглежда като кофти налягания. На мен ми е давала 45 от кофти налягания.
Докато караш има ли някъкъв проблем? Например да придърпва на ниски обороти като натиснеш газта или да придърпва на ниски обороти като намаляш с двигател?
Изведнъж ли стана така или постепенно се влоши?

Milmom



Прав излезе излиза газ от вакуума ще сменя мембраните и ще пиша пак какво е положението.За грешката е така проверих пак дава 45.сега си правих манометър с накраиник за даго наглася после

plamenio



hitsov написа:За да работи тази газова уретба трябват 3 неща.
1. Чист разпределител.
2. Работещ изпарител (разбирайте мембрани)
3. Добре настроени налягания.
Понеже всички газаджии в България са или най добрите за България и региона, или просто най добрите в света, те не могат да се справят с настройката на 2 налягания. За това се налага да ги настройваме ние.
За целта ни трябва МНОГО точен манометър. Едното налягане е 1.4-1.5 бара, а другото 0.96-0.97бар. Този манометър аз си го купих за 16лв от един магазин в надежда. Стига се изключително трудно ако нямате ГПС, аз тогава нямах, а хората го доставят за 4лв в рамките на София. сайт: http://www.pnevmotechnica.com/
Моят манометър е до 1.6бар, клас на точност 2.5.
Тази точка сте я изпълнили. Сега ви трябват маркучи и щуцери.
Щуцерът е М8. Понеже не ми се разправяше да търся направо си разпробих един болтWink.
Сега на изпарителя има 2 места където да се боднете да мерите високото налягане. Затворени са с капачка със шестостен. Използвате това което ви е по лесно достъпно.
За ниското налягане има същата такава пробка на разпределителя. Ако не можете да стигнете до нея(както аз не можех), си направете удължител на маркуча към разпределителя и си пробийте малка дупчица в него, където да завиете щуцера.
КАК СЕ МЕРЯТ НАЛЯГАНИЯТА???
ЕТО КАК:
1. започвате от високото налягане.
2. вадите вакуумният маркуч и го запушвате, така че двигателят да не смучи въздух от там.
3. палите автомобила и го оставяте да се стабилизират оборотите.
4. Настройвате високото налягане (това което се мери на изпарителя) въртейки шестостена намиращ се на противоположната страна на вакуума. Направете го 1.45бар. Гасите и затвяряте пробката.
5. Връзвате се на ниското налягане (или на маркуча към разпределителя или на самият него)
6. Отново палите и чакате да се стабилизират оборотите. (отново със изваден вакуум и запушен към двигателя)
7. настройвате ниското налягане въртейки шестостена ОТКЪМ страната на вакуума. Правите го 0.965бар-а. Е няма да можете ама гледайте да е някъде там.
8. Затваряте всичко, връзвате вакуума и си свиркате.
УСПЕХ!!!
Симптоми на лоши налягания.
Спъва се в някъкви обороти после тръгва пак, обръща на бензин, ако сте замасили сивото кабелче зад ключа към маса докато карате влиза мудно в ламбда контрол ако изобщо влезе някога.


ех ,ако можеше да качиш и някои снимки как точно се прави проверката на наляганията...................

hitsov



За съжаление нямам снимки, но питай кое не ти става ясно, мога да намеря снимки в нет-а или да ти обясня по-подробно.

plamenio



hitsov написа:За съжаление нямам снимки, но питай кое не ти става ясно, мога да намеря снимки в нет-а или да ти обясня по-подробно.


Ами искам да те питам конкретен въпрос .Значи за какво точно е централния винт на изпарителя ,който мисля ,че се завърта с шестограмен ключ ,понеже ходих при едни майстори и той реши ,че от там ще намали разхода ми и го завъртя /а доколкото разбитам от там се регулира налягането или греша / и оттогава взе да има неустойчив празен ход на газ или пък понякога се обръща на бензин без причина макар да е в температурен режим .И още би ли ми обяснил точно как се почиства филтъра на ,който е на самия изпарител в газовия клапан или се подменя направо с нов .Мисля имаше линк с обяснения ,но малко съм зле с английския и не го разбрах докрай .

hitsov



Здравей,
Филтъра на изпарителя струва 1.5лв, ако отидеш да ти го смени газаджия не вярвам да е повече от 10-тина. Но трябва да видиш каква марка е самият клапан че съм забравил (в клапана се намира филтъра и по марката му ти дават филтър като за него).
Иначе да, със шестограмите се регулират наляганията. Ако е въртял този откъм страната на вакуумният маркуч значи ти е разбутал ниското налягане. Кофти, понеже за него ти трябва по голяма точност (0.96-0.97 бара). Ако прочетеш инструкциите ми на 1-ва страница ще прочетеш че него можеш да го регулираш като се вържеш на разпределителя, но най вероятно там няма да ти е удобно. Ако той ти е достъпен трябва да отвиеш пробката му (отново с шестограм около 3мм). Завиваш щуцер, който си правиш от разпробит болт М6 и настройваш.
Ако не стигаш пробката на разпределителя, то можеш да си удължиш маркуча ИЗПАРИТЕЛ–РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ и да мериш на него, тогава там трябва да мериш 1 БАР.

ПП. В ГОЛЕМИЯТ бронзов щуцер на разпределителя има цедка не е лошо да я почистиш че се събират доста боклуци там.
Ако има нещо друго пиши. Успех!

plamenio



hitsov написа:Здравей,
Филтъра на изпарителя струва 1.5лв, ако отидеш да ти го смени газаджия не вярвам да е повече от 10-тина. Но трябва да видиш каква марка е самият клапан че съм забравил (в клапана се намира филтъра и по марката му ти дават филтър като за него).
Иначе да, със шестограмите се регулират наляганията. Ако е въртял този откъм страната на вакуумният маркуч значи ти е разбутал ниското налягане. Кофти, понеже за него ти трябва по голяма точност (0.96-0.97 бара). Ако прочетеш инструкциите ми на 1-ва страница ще прочетеш че него можеш да го регулираш като се вържеш на разпределителя, но най вероятно там няма да ти е удобно. Ако той ти е достъпен трябва да отвиеш пробката му (отново с шестограм около 3мм). Завиваш щуцер, който си правиш от разпробит болт М6 и настройваш.
Ако не стигаш пробката на разпределителя, то можеш да си удължиш маркуча ИЗПАРИТЕЛ–РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ и да мериш на него, тогава там трябва да мериш 1 БАР.

ПП. В ГОЛЕМИЯТ бронзов щуцер на разпределителя има цедка не е лошо да я почистиш че се събират доста боклуци там.
Ако има нещо друго пиши. Успех!

Благодаря ти ,ще започна като начало с почистване и смяна на филтъра ,понеже симпомите са и да не потегля на първа ,т.е. прекъсва иначе когато е на високи обороти е добре ,а за разбутаното нялягане ,газаджията каза ,че помни колко го е завъртял и ще го върне както е било,но явно ще направя и процедурата с измерването на наляганията .Още веднъж благодаря и ако има нещо неясно ще питам явно ти си доста запознат.

St3althX



Здравейте,Купих си БМВ с Колтек VG392 обаче почна да ми предърпва и от време на време да ми пука гърнето,сега пък ми заглъхва като дам газ и си поддържам скорост изведнъж все едно не съм дал газ заглъхва като пусна педала и дам пак газ се орпава или ако сваля на по малка скорост или махна примерно от 3 и пак сложа 3,възможно ли е да е от наляганията понеже нз кой как я е насътойвал а и отваряха ми разпределителя и също ако може някой да ми каже каде има филтри още понеже ми чистеха само онази цедка която е на разпределителя по точно на маркуча който идва от изпарителя...

hallidon



St3althX написа:Здравейте,Купих си БМВ с Колтек VG392 обаче почна да ми предърпва и от време на време да ми пука гърнето,сега пък ми заглъхва като дам газ и си поддържам скорост изведнъж все едно не съм дал газ заглъхва като пусна педала и дам пак газ се орпава или ако сваля на по малка скорост или махна примерно от 3 и пак сложа 3,възможно ли е да е от наляганията понеже нз кой как я е насътойвал а и отваряха ми разпределителя и също ако може някой да ми каже каде има филтри още понеже ми чистеха само онази цедка която е на разпределителя по точно на маркуча който идва от изпарителя...
Колега,дай някакво инфо за модела на BMW-то и евентуално от къде си.Aз съм С BMW 520i и ме интересува инсталацията,че имам някои съмнения как е вързана.По принцип върви мнението,че тези коли не търпят АГУ,ма практиката е друга.
Явно проблемите са от некадърно връзване или пипат неграмотни майстори.

hallidon



St3althX написа:Здравейте,Купих си БМВ с Колтек VG392 обаче почна да ми предърпва и от време на време да ми пука гърнето,сега пък ми заглъхва като дам газ и си поддържам скорост изведнъж все едно не съм дал газ заглъхва като пусна педала и дам пак газ се орпава или ако сваля на по малка скорост или махна примерно от 3 и пак сложа 3,възможно ли е да е от наляганията понеже нз кой как я е насътойвал а и отваряха ми разпределителя и също ако може някой да ми каже каде има филтри още понеже ми чистеха само онази цедка която е на разпределителя по точно на маркуча който идва от изпарителя...
Колега,дай някакво инфо за модела на BMW-то и евентуално от къде си.Aз съм С BMW 520i и ме интересува инсталацията,че имам някои съмнения как е вързана.По принцип върви мнението,че тези коли не търпят АГУ,ма практиката е друга.
Явно проблемите са от некадърно връзване или пипат неграмотни майстори.

hallidon



St3althX написа:Здравейте,Купих си БМВ с Колтек VG392 обаче почна да ми предърпва и от време на време да ми пука гърнето,сега пък ми заглъхва като дам газ и си поддържам скорост изведнъж все едно не съм дал газ заглъхва като пусна педала и дам пак газ се орпава или ако сваля на по малка скорост или махна примерно от 3 и пак сложа 3,възможно ли е да е от наляганията понеже нз кой как я е насътойвал а и отваряха ми разпределителя и също ако може някой да ми каже каде има филтри още понеже ми чистеха само онази цедка която е на разпределителя по точно на маркуча който идва от изпарителя...
Колега,дай някакво инфо за модела на BMW-то и евентуално от къде си.Aз съм С BMW 520i и ме интересува инсталацията,че имам някои съмнения как е вързана.По принцип върви мнението,че тези коли не търпят АГУ,ма практиката е друга.
Явно проблемите са от некадърно връзване или пипат неграмотни майстори.

St3althX



Здрасти,ами БМВ-то е 320 е36 и проверихме абсолютно всичко с майстора продухано е,филтри,изпарители,мембрани,разпределители,смених ступково моторче намерих от един познат,компютър намерих но той пък не стана смисъл бая я оставих на едно място да бачка ама не стана и нз какво да правя газта си е друго и ми прегърмя на няколко пъти от тъпата газ и ме е страх за колекторите и сега си карам само на бензин...

hallidon



Ако си от София може да се видим и да обсъдим какво се случва с нашите коли-мотора М50В20 ли е?
тел.0887 744046

Sponsored content



Върнете се в началото  Съобщение [Страница 1 от 2]

Иди на страница : 1, 2  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите